FAQ/Częste pytania

1. Pytania dotyczące faktury VAT

1.1 Czy otrzymam fakturę VAT?

  • Tak, faktury VAT są wystawiane automatycznie z danymi podanymi w zamówieniu jako adres rozliczeniowy i dostarczane w formie elektronicznej na adres email podany w zamówieniu.


1.2 Otrzymałem fakturę VAT ze złymi danymi, jak mogę je zmienić?

  • Faktury VAT są wystawiane automatycznie przez system z danymi podanymi przez kupującego jako adres rozliczeniowy. W przypadku chęci otrzymania korekty do faktury prosimy o kontakt pod adresem kontakt@swetryswiateczne.pl

2. Zwrot / Wymiana

2.1 Czy mogę wymienić sweterek jeśli rozmiar okazał się nieodpowiedni?

  • Tak, wymiana produktów w naszym sklepie jest darmowa, szybka i bardzo łatwa. Więcej szczegółów na ten temat można znaleźć tutaj: Klik


2.2 Czy mogę zwrócić zakupiony sweterek?

  • Tak, zwrot produktu jest darmowy, warunkiem odstąpienia od umowy jest stan produktu nadający się do ponownej odsprzedaży. Więcej szczegółów na temat całej procedury można znaleźć tutaj: Klik


2.3 Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?

  • Zwroty pieniędzy są realizowane w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki, aczkolwiek dokładamy wszelkich starań aby zwrot został wykonany jak najszybciej. Aby przyspieszyć całą procedurę proszę postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi tutaj: Klik


2.4 Produkt który otrzymałem jest uszkodzony, co mam zrobić?

  • Niezwłocznie skontaktuj się z nami opisując uszkodzenie a my czym prędzej zajmiemy się sprawą! Mile widziane zdjęcia na których wyraźnie widać rodzaj uszkodzenia.

3. Płatności

3.1 Jakie formy płatności akceptujecie?

  • Oferujemy wszystkie formy płatności takie jak przelew tradycyjny, płatność kartą, szybkie płatności online, płatności kodem Blik oraz przesyłka pobraniowa. Płatności obsługują serwisy Tpay oraz Shoplo zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa.


3.2 Mam problem z dokonaniem płatności, co mam zrobić?

  • Jeśli twoja płatność z jakiegoś powodu nie została zaakceptowana lub wystąpił nieoczekiwany błąd podczas jej dokonywania, proszę o ponowne jej przeprowadzenie za kilka minut lub wybór innej formy płatności. Czasem zdarzają się chwilowe trudności z systemem. Jeśli nadal masz problemy z dokończeniem płatności prosimy o kontakt z nami pod kontakt@swetryswiateczne.pl lub 536 409 744, czym prędzej pospieszymy z pomocą!

4. Dostępność towaru

4.1 Kiedy będą ponownie dostępne wyprzedane już modele/rozmiary swetrów?

  • Modele lub rozmiary już wyprzedane nie będą już dostępne w bieżącym sezonie, chyba, że inny klient zwróci już zakupiony sweterek przez źle dobrany rozmiar itp. aczkolwiek są to pojedyncze sztuki które bardzo szybko znajdują nowego, szczęśliwego właściciela. Na stronie produktu w naszym sklepie internetowym w przypadku braku któregoś z rozmiarów w prawym, dolnym rogu ekranu dostępny jest formularz dzięki któremu po jego wypełnieniu otrzymają państwo natychmiastowe powiadomienie w przypadku ponownego pojawienia się wybranego produktu na stanie.

5. Wysyłka

5.1 Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Wszystkie zamówienia zwykle przekazujemy kurierowi następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 15:00 w dni robocze wówczas przesyłka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia, chyba, że wystąpią niespodziewane komplikacje.


5.2 Jaki jest czas dostarczenia paczki przez kuriera?

  • Jest to uzależnione od wybranego sposobu dostawy. Czas dostawy przesyłką darmową oraz pobraniową wynosi ok. 2-3 dni, przesyłka kurierska to 1 dzień. Podane czasy liczone są od odebrania paczki z naszego magazynu przez kuriera.


5.3 Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

  • Niestety nie ma takiej możliwości. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową ze względu na umiejscowienie naszego magazynu na daleko wysuniętym biegunie północnym z temperaturą spadającą mocno poniżej bezpiecznej dla naszych klientów.


5.4 Co oznacza "zamówienie priorytetowe" w dostępnych formach wysyłki?

  • Wybierając formę wysyłki z opcją "Zamówienie priorytetowe" państwa zamówienie otrzymuje specjalny status dzięki któremu traktowane będzie priorytetowo ponad zamówieniami ze statusem zwykłym. Zamówienia takie wysyłane są w pierwszej kolejności za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

    6. Moje konto / zamówienia

    6.1 Jak mogę sprawdzić obecny status mojego zamówienia?

    • Po każdej zmianie statusu twojego zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość na adres email podany w zamówieniu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz również unikalny link pod którym na bieżąco będziesz mógł śledzić jego status.

    7. Zamówienia hurtowe / Rabaty

    7.1 Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

    • Ciągle poszukujemy partnerów biznesowych, jeżeli prowadzisz sklep stacjonarny lub internetowy i jesteś zainteresowany stałą współpracą lub potrzebujesz hurtowych ilości naszych produktów prosimy o wiadomość na kontakt@swetryswiateczne.pl, nasz konsultant skontaktuje się z państwem w ciągu najbliższych 24h.


    7.2 Czy mogę usyskać zniżkę przy większym zamówieniu ?

    • Udzielamy zniżek na zakupy na naszej stronie na podstawie wartości zamówienia według poniższych wartości:

      > 1,000 zł - 5%
      > 2,000 zł - 7%
      > 5,000 zł - 12%
      > 10,000 zł - 20% 

      Rabaty są dodawane do koszyka automatycznie, wszystkie kwoty są kwotami brutto i zawierają 23% podatku VAT.

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów